Společnosti Alpina Snowmobiles je italský výrobce, který od roku 1996 přináší revoluci do světa sněžné techniky. Alpina Superclass je dvoupásové sněžné vozidlo, které překlenuje rozdíl mezi sněžnými skútry a rolbami. Nová Alpina Superclass je připravena vyrovnat se s nejnáročnějšími úkoly sněžného světa.
Motor o obsahu 1,2l a výkonu 85 HP je unikátní díky technologii přenesené z automobilového průmyslu a jako jediný sněžný skútr splňuje emisní limity Euro 6. Žádný jiný sněžný skútr se takové úrovni ani zdaleka neblíží. Elektrický předehřev zkracuje dobu ohřevu motoru a systém VVT (variabilní časování vačky) dodává plynulý výkon již při nízkých otáčkách. Diagnostika motoru je možná i pomocí běžných OBD nástrojů. Tichou sílu oceníte při tahání těžkého nákladu i při úpravě běžeckých tratí. A až budete s prací hotoví, otočte plynem a silný obr se najednou stane divokou bestií.
Rozhodujete se mezi sněžným skútrem nebo Alpinou? Řekl vám někdo, že si za méně peněz můžete koupit lepší skútr? Prohlásil někdo, že stejnou práci jako Alpina vykoná jiný skútr? Nenechte se napálit. Zkontrolujte si technické údaje Alpiny Superclass než uvěříte báchorkám. Zvažte položky jako Přepravní kapacita, Síla v zápřahu, Spotřeba paliva, Emise, Životnost, Provozní a servisní náklady. O těchto údajích vám raději nikdo z konkurence nepoví, protože se nemohou rovnat. Porovnávali byste tenisky s pohorkami?
Motor
Výkonný motor, masivní převodovka, spolehlivý variátor, přídavný ventilátor chlazení, robustní podvozek, to jsou atributy, které budete jen těžko porovnávat se standardním sněžným skútrem. Jsou lidé, kteří chválí design tohoto modrého obra a říkají, že je to pěkný skútr. Ale tak jako vzhled je jen otázkou osobního vkusu, výkonnost a síla jsou neoddiskutovatelnou skutečností.
Podvozek
Dvoupásové skútry vyráběné do 80. let byly výbornými pracanty. Inženýři společnosti Alpina Snowmobiles provedli několik radikálních změn a vyvinuli myšlenku dvoupásového pracovního stroje k dokonalosti. Dvoupás dnešního Superclassu měří nepřekonatelných 500x3968x2 mm, což představuje šíři jeden metr. Pásy umožňují stroji plout v prašanu jako loď a udržet stabilitu, která u jiných skútrů chybí. Revoluční podvozek ATSS-3 zajišťuje trakci a stabilitu za všech sněhových podmínek. Novinkou systému je odpružení se zdvihem 145 mm. Dvojice lyží využívá ideálního rozložení těžiště stroje a zatáčení v ničem nepřipomíná neohrabanost jiných dvoupásových předchůdců. Nejlepším argumentem může pro vás být zkušební jízda, to překoná jakákoli slova.
Komfort a funkčnost k nezaplacení
Superclass s novým motorem je velmi tichý a přídavné ventilátory lze dokonce přepnout do „tichého režimu“. To ocení lidé a zvířata ve vašem okolí, ale i řidič. Měkké vyhřívané sedlo je pohodlné pro trpaslíka i obra, protože je vždy dostatek místa pro nohy. Přehledná palubní deska pak zajišťuje přehled a jednoduché ovládání je nadosah od vyhřívaných rukojetí. Aerodynamika spolu s vysokým plexisklem a rozvodem teplého vzduchu zajistí pohodlí řidiče i v nejchladnějších podmínkách. Superclass reaguje na drobné pohyby řídítek a díky stabilitě stroje nemusíte za jízdy předvádět gymnastické vyvažovací cviky jako na jiných skútrech. Funkčnost je podpořena i zdvojenými světlomety, které poskytují 240 W výkonu prostřednictvím 4 halogenových žárovek, kdy se z noci najednou stane den. Všestrannost stroje podporuje i řada příslušenství. Přídavná trojice sedadel z obyčejného skútr učiní stroj na přepravu 5 osob, držák lyží uveze i deset párů, přímo na skútr lze namontovat rampu pro přepravu raněných a podobně.
Servis a záruka
Záruční podmínky se řídí českými právními předpisy a podmínkami dovozce pro ČR. Záruka je 24 měsíců.
Jako smluvní dealer jsem oprávněn provádět záruční i pozáruční servis strojů Alpina v provozovně v Temném Dole nebo u zákazníků.
Cena za 1 servisní hodinu 590 Kč + DPH.