GOES TERROX 500

Cena s DPH:

od 129 990 Kč

 

Výkonný stroj pro náročnější uživatele

GOES Terrox 500 je čtyřkolka, která se těší velké oblibě mezi milovníky terénních jízd. Její robustní konstrukce a výkonný motor ji činí ideální volbou pro náročné podmínky. Tato čtyřkolka je vhodná jak pro rekreační jezdce, tak i pro profesionální uživatele. Její design a výkon ji činí skvělým společníkem pro dobrodružství na cestách i mimo ně. GOES Terrox 500 je takovým malým dobrodružstvím na čtyřech kolech!

 

GOES TERROX 500 T3b – 129 990 Kč

GOES TERROX 500-A T3b – 139 990 Kč

 

Volitelná výbava stroje (jen pro 500-A)

Opěrka a madla spolujezdce + 1 000 Kč

Ochranné kryty řídítek + 1 500 Kč

 

Barva základní T3b: šedý (ghost grey)

 

TERROX 500 tvoří v nabídce GOES alternativu pro náročnější uživatele ve směru výkonu a tím i pracovního nasazení, stále ale se skvělým poměrem k ceně.

Kompaktní GOES TERROX 500  ve své krátké ale dvoumístné verzi představuje stroj s špičkovou obratností, menší poloměr otáčení a snazší průchodnost v těsném prostoru. GOES TERROX 500-A dlouhá verze nabízí větší pohodlí pro posádku, vyšší stabilitu a lepší vlastnosti pro náročnější práci. Tento model je atraktivní volbou v kategorii čtyřkolek střední třídy, které kombinují praktičnost a zábavu.

Krátká i dlouhá verze jsou dvoumístné. Obě jsou vybaveny navijákem a tažným zařízením, obě jsou díky výkonnému motoru, odolné podvozkové technice a jednoduchému ovládání připraveny provádět těžkou práci v nelehkém terénu.

 

    Klíčové vlastnosti

     

    Motor

    GOES TERROX 500 přináší inovaci do osvědčeného jednoválce s impozantním krouticím momentem, vybaveného vstřikováním BOSCH. Tento motor je charakteristický svou nízkou spotřebou paliva a vysokou účinností.

     

    Přehledný displej

    Přístrojový panel je rozdělen na 2 sektory – LCD displej a zóna barevných kontrolek. Vše jasně a přehledně v zorném poli řidiče.

     

    Ovládání

    Jednoduché, spolehlivé a především nenáročné ovladače uzávěrek. Madla rukojetí jsou z měkčeného materiálu s vynikajícím gripem v případě deště či chladu.

     

    POHON 2WD / 4WD

    Elektronická uzávěrka předního diferenciálu, možnost volby pohonu 2×4 nebo 4×4. Do každého terénu, pro každý účel. Spolehněte se!

     

    Variator CVTech

    Pokročilý kanadský variátor CVTech představuje klíčový prvek pro bezproblémový a efektivní přenos výkonu na kola. Díky své spolehlivosti a lineárním vlastnostem zajišťuje optimální výkon v jakémkoli jízdním scénáři.

     

    Naviják

    Lano navijáku operuje bezpečně v horizontálních a vertikálních rolnách, navíc je tento technický prvek dobře chráněn předsunutým rámem. Ovládání navijáku je elektronické z řídítek stroje.

     

    Tažné zařízení

    Homologované tažné zařízení je prirozenou součástí pracovního zařazení Terroxu. Je odnímatelné, což umožňuje v případě potřeby připojit jiný typ pracovního zařízení, příklad je sběrný koš na ovoce.

     

    Ocelové nosiče

    Přední i zadní ocelové nosiče tohoto systému nabízejí pohodlné řešení pro přepravu různých předmětů. S jednoduchým kotvícím systémem lze snadno připevnit doplňky, jako jsou boxy nebo další náklad, a zajistit je v bezpečném stavu.

     

    Dokonalé pohodlí

    V nabídce je dlouhá i krátká verze. Pokud se strojem pouze pracujete, krátká verze je vhodná, pokud na čtyřkolce jezdíte v tandemu, dlouhá verze poskytuje daleko větší komfort posádce.

     

     

  Terrox 500 Terrox 500-A
Kapacity:    
Benzinová nádrž: 15 litrů 15 litrů
Délka: 2190 mm 2390 mm
Šířka: 1100 mm 1100 mm
Výška: 1200 mm 1435 mm
Rozvor: 1260 mm 1460 mm
Světlá výška: 250 mm 250 mm
Hmotnost: 358 kg 382 kg
Homologace: Pro 2 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B Pro 2 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
Systém pohonu:    
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Přední pneu: 25×8-12 Innova 25×8-12 Innova
Zadní pneu: 25×10-12 Innova 25×10-12 Innova
Brzdový systém:    
Brzda přední: Kotoučová hydraulická Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická Kotoučová hydraulická
Odpružení:    
Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:    
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 x 76,2 mm 91 x 76,2 mm
Zdvihový objem: 495 cm3 495 cm3
Startování: Elektrickým startérem Elektrickým startérem
Mazání: Tlakovým rozštřikem Tlakovým rozštřikem
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

 

Máte nějaký dotaz?

We will contact you within one business day.

© Copyright 2015-2022 potok.cz