Gladiator X850 V-Twin EPS

Cena bez DPH: 220 653,-
Cena s DPH: 266 990,-

Nový lídr královské kategorie dvouválcových čtyřkolek!

Monumentální zátah. Dechberoucí síla. Dokonalé a přesné ovládání. Emoce. Absolutní novinka jednoho z největších výrobců čtyřkolek na světě zvyšuje adrenalin v krvi hned při prvním blízkém setkání. Nejsilnější a mohutně dimenzovaný pracovní 4×4 Gladiator X850 přináší do světa čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků, které v kombinaci s maximální výbavou a skvělou cenou dělají z novinky favorita celého segmentu velkých dvouválcových čtyřkolek!

Cena: 266 990,- pro CFMOTO Gladiator X850 (T3b)
Cena: 266 990,- pro CFMOTO Gladiator X850 (EU5)

Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14″ alu kola, odolné víceplátnové pneu CST Abuzz, silný naviják, homologované tažné zařízení, víceprvkové odpružení, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n’ Ride. 3 roky záruka!

Příplatková výbava

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), listová kamufláž “True timber” (+5.000,-)

Paket Snowblaster 135 cm – příplatek 11.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy
Paket Snowblaster 150 cm – příplatek 12.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Popis modelu Gladiator X850 V-twin EPS

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru se špičkovým výkonem 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.

Mohutný výkon přenáší Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčenéhokanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností!Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.

Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.

Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.

Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají jednu z nejlépe ovladatelných velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice aktuální vlajkové lodi CF Moto!

Kapacity:

Benzinová nádrž: 30 litrů
Olej motorový: N/A
Délka: 2310 mm
Šířka: 1250 mm
Výška: 1420 mm
Rozvor: 1480 mm
Suchá hmotnost: 430 kg

Systém pohonu:

Převodovka: Automatická CVT – variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)

Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 26×9-14
Zadní pneu: 26×11-14

Brzdový systém:

Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzdy zadní: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano

Odpružení:

Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
Tlumiče Nové víceprvkové odpružení IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti

Motor:

Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: (homolog.) 45 kW/7250 ot.
Výkon motoru: (off-road úprava) 50 kW(68k)/7000 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 75 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Máte nějaký dotaz?

We will contact you within one business day.

© Copyright 2015-2022 potok.cz