Gladiator X1000 V-Twin EPS

Cena bez DPH: 247 926,-
Cena s DPH: 299 990,-

A hry můžou začít…

“Ludo Et Potest Incipere” aneb “hry mohou začít” – tímto vždy Imperátor oznamoval ve starověkém Římě zahájení velkolepých gladiátorských her. Stejně tak my oznamujeme nástup našeho Imperátora –  největšího a nejsilnějšího Gladiatora, který kdy sjel z výrobních linek továrny CF MOTO. Dlouho očekávaný GLADIATOR X1000 EPS je zde aby ukázal a dokázal, proč se jedná o jednu z nejočekávanějších čtyřkolek posledního desetiletí! Ohromující výkon 85 Hp, špičkové komponenty renomovaných výrobců, luxusní nitrogenové tlumiče, nový skvěle fungující posilovač řízení, přední i zadní diferenciál a mnoho dalšího…Nejsilnější a mohutně dimenzovaný pracovní 4×4 Gladiator X1000 přináší do světa pracovních čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků, které v kombinaci s extrémní výbavou a fantastickou cenou dělají z novinky jasného favorita celého segmentu velkých dvouválcových čtyřkolek!

Cena: 299.990,- Kč – verze T3b
Cena: 299.990,- Kč – verze EU5

PLNÁ VÝBAVA V EXKLUZIVNÍ ZAVÁDĚCÍ ZÁKLADNÍ CENĚ !!!

Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14″ alu kola, odolné 27″ víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové stavitelné tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n’ Ride!

Příplatková výbava

Rozšiřovací lemy: +1500,-

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), Modrá metalická matná (+1.000,-),
listová kamufláž “True timber” (+5.000,-)

Paket Snowblaster 135 cm – příplatek 11.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy.
Paket Snowblaster 150 cm – příplatek 12.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy.

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Gladiator X1000 V-twin EPS

Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.

Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.

Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.

Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod “L”, masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..

Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27″ pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.

Gladiator X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!

3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
Extrémně výkonný nový 1000 ccm motor s válci do “V”
EPS – špičkový posilovač řízení s progresivním průběhem
Elektronické vstřikováni Bosch (GER)
Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
4×4 s uzávěrkou předního diferiencálu
Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
Zcela nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů 
Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag 
Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n’ Ride
Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
Špičkové přední i zadní LED osvětlení
Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)

​* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem

Kapacity:

Benzinová nádrž: 30 litrů
Olej motorový: N/A
Délka: 2310 mm
Šířka: 1250 mm
Výška: 1420 mm
Rozvor: 1480 mm
Suchá hmotnost: 430 kg

Systém pohonu:

Převodovka: Automatická CVT – variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 27×9-14
Zadní pneu: 27×11-14

Brzdový systém:

Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzdy zadní: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano

Odpružení:

Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
Tlumiče Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče

Motor:

Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: 85k (63,4 kw)/7800 ot.
Točivý moment: 79 Nm/5500 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motoru: 962,6 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Máte nějaký dotaz?

We will contact you within one business day.

© Copyright 2015-2022 potok.cz