CFMOTO NOVÝ GLADIATOR X520

Cena s DPH:

od 155 990 Kč

od 145 990 Kč

Nová generace práce i zábavy

Jízdní vlastnosti, ergonomie a praktičnost v dokonalém designu

Nová platforma modelu X520 nyní přináší více výkonu, vyšší točivý moment, jednodušší ovládání, vylepšený posilovač řízení, lehčí, ale odolnější rám, velmi výkonnou světelnou LED techniku, více pohodlí pro posádku a mnohem víc. Pracovní čtyřkolka Gladiator nezná překážky, nezná kompromisy. Nepozná pracovní odvětví, ve kterém by neuměl pomoci.

 

GLADIATOR X520 T3b – 155 990 Kč   145 990 Kč

GLADIATOR X520-A T3b – 165 990 Kč   155 990 Kč

GLADIATOR X520 EU5 – 165 990 Kč  155 990 Kč

GLADIATOR X520-A EU5 – 175 990 Kč  165 990 Kč

+ přední a zadní rám zdarma!!

Volitelná výbava stroje 

EPS (elektrický posilovač řízení)  + 15 000 Kč + 10 000 Kč

Opěrka a madla spolujezdce (X520-A) + 1 000 Kč

Ochranné kryty řídítek + 1 500 Kč

Rozšiřovací lemy + 3 596 Kč

Barva základní T3b: modrá (Sky Blue), zelená (Hunter Green), černá (Jet Black)

Barva základní EU5: zelená (Hunter Green), modrá (Sky Blue), černá (Jet Black)

Příplatek za barvu:

Barva: oranžová pouze pro EU5 krátká (Lava Orange), červená (Force Red) + 2 000 Kč

Barva: camouflage (Timber Camo) + 6 000 Kč

 

Obě verze krátká i dlouhá mají nové zásadní technické prvky, které zlehčují obratnost, průjezdnost, ovladatelnost a přepraví více nákladu. Nic nezůstalo původní ani z dizajnu, který je spolu s ergonomií revolučním po všech stránkách stroje.

Motor 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih 91 mm x 76,2 mm
Převodovka Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Brzdy Kotoučové hydraulické
Nádrž 17 l
Suchá hmotnost 351 / 365 kg
Délka (standard/prodoužený) 2186 / 2387 mm
Šířka 1157 mm
Výška 1200 / 1400 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1265 / 1465 mm
Přední pneu 25×8-12
Zadní pneu 25×10-12

 

    KRÁTKÁ…

    Krátká verze je velmi obratná v těsných prostorách a tím umožňuje také specifický typ práce.

     

    …I DLOUHÁ!

    Prodloužená verze rozšiřuje především akční rádius využití stroje. Bez omezení prostoru posádky pojme přední i zadní box a tím i více pracovního materiálu, či osobních věcí potřebných pro dobrodružnou cestu.

    Obě verze krátká i dlouhá mají nové zásadní technické prvky, které zlehčují obratnost, průjezdnost, ovladatelnost a přepraví více nákladu. Nic nezůstalo původní ani z dizajnu, který je spolu s ergonomií revolučním po všech stránkách stroje.

    Klíčové vlastnosti

    Motor

    Silný jednoválec odteď s vyšším točivým momentem svou spolehlivostí je jen jednou z nejlepších součástí tohoto stroje. A nejen to, tento Gladiator se pyšní nejnižšími vibracemi ve své třídě (měřeno na rukojetích, sedadle a stupačkách) a to v celém rozsahu otáček.

    Ridevision LED osvětlení

    Nová technologie osvětlení RIDEVISION je přesně naladěna na X520. Plná LED technologie s pronikavým denním svícením.

    Plné LED osvětlení

    Zadní celohorizontální LED světelná rampa je úžasným ale i praktickým bezpečnostním komponentem. Těsně pod ní je zakonponována voděodolná skříňka s objemem 10,5 litru.

    Nový 5″ displej
    a podsvícené ovladače.

    Zcela nový je modře a plně podsvícený 5“ displej. Transparentnost údajů je garantována v noci, či v slunečním světle. Podsvícené ovladače jsou na obou rukojetích praktickým a velmi žádaným doplňkem.

    Dokonalé pohodlí

    Sedadla mají nový až o 40% hrubší materiál interiéru a zároveň je užší palivová nádrž, což pro jezdce tvoří ideální podmínky. Opěradlo spolujezdce má nejen tlustší pěnu, ale i širší boční vedení a madla pro ruce z měkčeného materiálu.

    O 25% nižší teplota

    Při práci v nízkych otáčkách a malých rychlostech může stoupat teplota motoru. Nová, propracovaná konstrukce chladiče má na starosti vylepšené chlazení a teploty kolem nohou jsou až o 25 % nižší než v předchozí verzi.

    O 50% vyšší nosnost nosičů

    Díky nové konstrukci předního i zadního nosiče se o 50% zvýšila jejich nosnost, což znamená 60 kg nákladu vzadu a 30 kg vpředu. Tento typ nosičů využívá systém CF-CONNECT, který umožňuje pohodlnou a rychlou montáž přídavného příslušenství.

    Prémiové disky

    4-paprskové disky z lehké slitiny vzácných kovů mají prémiový vzhled a jsou mimořádně odolné.

    Tlumiče & zavěs kol

    Nové zavěšení kol s tvarovanými spodními rameny umožňuje vyšší nájezdové úhly a zlepšuje průchodnost těžkým terénem. Tlumiče nyní disponují s 26% vyšší dráhou než u původní verze. Rám je nyní o 10% lehčí a až 30% tužší. Model se vyznačuje i nejlepším nájezdovým úhlem ve své třídě, s hodnotou až 83°.

    Variator CVTech

    Osvědčený kanadský variator CVTech je již léta absolutním technickým prvkem Gladiatora.

    Posilovač řízení

    EPS – posilovač řízení je volitelná výbava.

    Prémiová záruka

    Prémiová záruka CFMOTO v trvání 5ti let na všechny modely.
    Prodloužená záruka 5 let/10.000 km platí při zakoupení čtyřkolky CFMOTO Gladiator v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR, pro koncového zákazníka, prvního majitele, který není podnikatelem.

    z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna…)

Kapacity:
Benzinová nádrž: 35 litrů
Délka: 2820 mm
Šířka: 1470 mm
Výška: 1950 mm
Rozvor: 1950 mm
Světlá výška: 270 mm
Hmotnost: 640 kg
Rozměry korby: 1300 x 870mm
Nosnost korby: 250 kg
Homolog. tažná síla: 800 kg brzděný/400 nebrzděný
Homologace: Pro 2 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce),  uzamykatelný přední diferenciál
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 25×9-14 Innova
Zadní pneu: 25×11-14 Innova
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 x 89,2 mm
Objem motoru: 580 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Bosch (GER)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Máte nějaký dotaz?

We will contact you within one business day.

© Copyright 2015-2022 potok.cz