…se svými přáteli – na jednom místě, v jednom čase. Představujeme 4-místnou verzi Gladiatoru Z950Sport XL. Nová plnohodnotná platforma buginy pro moderní dobrodruhy, kteří chtějí poznávat a objevovat.
Cena: od 444 990 Kč
Volitelná výbava stroje:
Plastová střecha: + 6 000 Kč
Kompletní kabina včetně čelního okna a vytápění (neobsahuje střechu): na dotaz
Montáž kabiny + 15 000 Kč
Barva základní: žlutá písková
CFMOTO Gladiator Z950 Sport XL je moderní čtyřkolka, která nabízí dobrodružný zážitek a výkonné možnosti pro jízdu v terénu. Tato robustní čtyřkolka je navržena tak, aby splňovala potřeby moderních dobrodruhů, kteří chtějí poznávat a objevovat.
Klíčové vlastnosti:
– Pohodlí: Gladiator Z950 Sport XL je navržen tak, aby poskytoval pohodlnou jízdu pro plnohodnotnou 4-člennou posádku.
– Bezpečnost: S uzamykatelným předním diferenciálem a robustní konstrukcí je tato čtyřkolka vhodná pro náročné terény.
– Výkon: Motor s dostatečným výkonem umožňuje dynamickou jízdu i při plném obsazení.
Gladiator Z950 Sport XL je ideální volbou pro ty, kteří hledají spolehlivý a výkonný stroj pro dobrodružné výlety. Je dostupný pro všechny, kteří touží po svobodě na čtyřkolkách!
Kapacity: | |
Benzinová nádrž: | 37 litrů |
Délka: | 4034 mm |
Šířka: | 1524 mm |
Výška: | 1880 mm |
Rozvor: | 3048 mm |
Hmotnost: | 795 kg |
Max. zatížení | 350 kg |
Maximální tažná síla (v terénu): | 400 kg |
Homologace: | Pro 4 osoby |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4×4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27×9-14″ |
Zadní pneu: | 27×11-14″ |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ vlečená ocelová ramena, nezávislá |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm x 2 |
Objem motoru: | 963 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | ECU Bosch (DE) |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |