Na rozdíl od předchozího „šestikila” je novinka v krátké (X625) i dlouhé verzi (X625-A). Je v plné výbavě – tedy v ceně rovnou i s novým posilovačem řízení (EPS)
Na rozdíl od předchozího „šestikila” je novinka v krátké (X625) i dlouhé verzi (X625-A). Je v plné výbavě – tedy v ceně rovnou i s novým posilovačem řízení (EPS)
Příslušenství za 15000 ZDARMA*
Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto minimální přesah před přední nápravou, díky které stroj disponuje vysokou hodnotou předního nájezdového úhlu, skvělou ergonomii a polohu jezdce či v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce. Přední i zadní světla disponují kompletně nejmodernější LED technologií a pokud se podíváte na propojení zadních světel horizontální světelnou linkou, máte pocit, že vidíte sportovní auto a ne čtyřkolku. Nový palubní LCD displej zprostředkovává jasné a zřetelné informace za každých světelných podmínek, přičemž najednou monitoruje až 12 palubních údajů.
Nový motor kategorie 600 cm3 vychází z více než 20-letých zkušeností a nepřetržitých inovací. Mimořádně živý moderní motor splňující všechny normy je vybaven vysoce spolehlivým vstřikováním i zapalováním od německé značky BOSCH. Výkon motoru sa přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N, které vám umožní zdolat nejrozmanitější překážky, jaké čtyřkolce nabídnete – písek, bláto, hlínu, sníh či extrémní stoupání. Chladící soustava prošla modernizací a chlazení je naddimenzované pro těžké nasazení stroje v jakémkoliv prostředí. Revidované je celé nastavitelné odpružení (vpředu 160 mm, vzadu, 230 mm).
Nezávislé zavěšení kol na “A” ramenech podtrhuje světlá výška 280 mm. Podle volby terénu se dá odpružení přenastavit na 5 různých pozic přičemž podvozek jako celek vám umožní přímo “kobercovou” jízdu nehledě na obtížnost terénu. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení), je v obou verzích – dlouhé i krátké součástí základní výbavy. Jeho činnost se automaticky odvíjí od rychlosti ATV, a tak je velmi bezpečným pomocníkem jezdce i při nepředvídatelných situacích jak při manévrovnání v težkém terénu, tak při rychlých silničních přesunech. Pohodlí, bezpečnost a plná ochrana právem patří posádce. Masivní, luxusně provedené, dělené sedadlo spolujezdce s opěradlem je připraveno na dlouhé cesty, spolujezdec se bude cítit ještě více bezpečnější, pokud se bude držet ergonomicky laděných madel. Plošinové stupačky jsou u modelu X625-A různé výškové úrovně pro jezdce a spolujezdce.
Masivními chráničí rukojetí bude zároveň chráněna i technika např. před větvemi, či jinými překážkami. Motor je plně zakryt odolnými kapotami z tvrzeného plastu a veškeré prvky jsou projektovány tak, aby zajistily stroji i posádce maximální ochranu. Pro bezpečnost při brzdění se starají čtyři brzdové kotouče. Celý brzdový systém je zmodernizovaný, nyní poskytuje ještě razantnější a zároveň i hladký brzdný účinek s přesným dávkováním brzdné síly. Nový Gladiator je samozřejmě vybaven elektricky přepínatelným pohonem 4×4 s možností 100% uzamčení předního i zadního diferenciálu.
CFMOTO Gladiator X625 / X-625-A je již v základní ceně nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4×4 mít – posilovač řízení (EPS), silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, kompletní LED osvětlení, prostornou schránku pod sedlem, prostornou zadní schránku, nový atraktivní LCD displej, luxusní 12″ ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (verze X625-A), ochranné blástry na ruce. Gladiator X625 / X625-A úspěšně navazuje na své legendární a mimořádně populární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech, stali se nejoblíbenějšími čtyřkolkami své kategorie a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR.
Kapacity: | X625 | X625-A |
---|---|---|
Benzinová nádrž: | 18 litrů | 18 litrů |
Olej motorový: | 2,8 litru | 2,8 litru |
Délka: | 2085 mm | 2235 mm |
Šířka: | 1180 mm | 1180 mm |
Výška: | 1220 mm | 1390 mm |
Rozvor (standard/prodloužený): | 1280 mm | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 375 kg | 395 kg |
Systém pohonu: | ||
Převodovka: | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli | Kardanovými hřídeli |
4×4 pohon: | Odpojitelný | Odpojitelný |
Přední pneu: | 25×8-12 | 25×8-12 |
Zadní pneu: | 25×10-12 | 25×10-12 |
Brzdový systém: | ||
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické | Kotoučové hydraulické |
Brzdy zadní: | Kotoučové hydraulická | Kotoučové hydraulické |
Parkovací brzda: | Ano | Ano |
Odpružení: | ||
Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | ||
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Vrtání x zdvih: | 91 x 89,2 mm | 91 x 89,2 mm |
Objem motoru: | 580 cm3 | 580 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch | Elektronické vstřikování Bosch |
Zapalování: | ECU Bosch | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |