Journeyman Gladiator X625

Cena s DPH:
od 206 990,-

Na rozdíl od předchozího „šestikila” je novinka v krátké (X625) i dlouhé verzi (X625-A). Je v plné výbavě – tedy v ceně rovnou i s novým posilovačem řízení (EPS)

Cena: 206 990 Kč pro CFMOTO Gladiator X625

216 990 Kč pro X625 – A – prodloužená verze

Příslušenství za 15000 ZDARMA*

Cena obsahuje: Kromě barvy nejsou žádné příplatky – tedy v ceně i ochranné blástry na řidítka, plastové kryty nosičů, a u dlouhé verze X625-A i opěrka spolujezdce s madly! Příplatková výbava – Dostupné barvy: Stříbrná – základní barva bez příplatku Oranžová – nová oranž – příplatek 1000,- Camo Leaf – příplatek 5000,- – Homologace: L7e – EU5 – bíle značky Paket Snowblaster 135 cm – příplatek 11.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy Paket Snowblaster 150 cm – příplatek 12.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy
* Na výběr 2 balíčky: “1” Přední + zadní box + plachta. “2” Přední + zadní rám + plexi

Očekávaná novinka CFMOTO Gladiator X625 / X625-A finálně doplňuje celou řadu strojů CFMOTO Gladiator s rukopisem design studia Kiska.

Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto minimální přesah před přední nápravou, díky které stroj disponuje vysokou hodnotou předního nájezdového úhlu, skvělou ergonomii a polohu jezdce či v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce. Přední i zadní světla disponují kompletně nejmodernější LED technologií a pokud se podíváte na propojení zadních světel horizontální světelnou linkou, máte pocit, že vidíte sportovní auto a ne čtyřkolku. Nový palubní LCD displej zprostředkovává jasné a zřetelné informace za každých světelných podmínek, přičemž najednou monitoruje až 12 palubních údajů.

Nový motor kategorie 600 cm3 vychází z více než 20-letých zkušeností a nepřetržitých inovací. Mimořádně živý moderní motor splňující všechny normy je vybaven vysoce spolehlivým vstřikováním i zapalováním od německé značky BOSCH. Výkon motoru sa přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N, které vám umožní zdolat nejrozmanitější překážky, jaké čtyřkolce nabídnete – písek, bláto, hlínu, sníh či extrémní stoupání. Chladící soustava prošla modernizací a chlazení je naddimenzované pro těžké nasazení stroje v jakémkoliv prostředí. Revidované je celé nastavitelné odpružení (vpředu 160 mm, vzadu, 230 mm).

Nezávislé zavěšení kol na “A” ramenech podtrhuje světlá výška 280 mm. Podle volby terénu se dá odpružení přenastavit na 5 různých pozic přičemž podvozek jako celek vám umožní přímo “kobercovou” jízdu nehledě na obtížnost terénu. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení), je v obou verzích – dlouhé i krátké součástí základní výbavy. Jeho činnost se automaticky odvíjí od rychlosti ATV, a tak je velmi bezpečným pomocníkem jezdce i při nepředvídatelných situacích jak při manévrovnání v težkém terénu, tak při rychlých silničních přesunech. Pohodlí, bezpečnost a plná ochrana právem patří posádce. Masivní, luxusně provedené, dělené sedadlo spolujezdce s opěradlem je připraveno na dlouhé cesty, spolujezdec se bude cítit ještě více bezpečnější, pokud se bude držet ergonomicky laděných madel. Plošinové stupačky jsou u modelu X625-A různé výškové úrovně pro jezdce a spolujezdce.

Masivními chráničí rukojetí bude zároveň chráněna i technika např. před větvemi, či jinými překážkami. Motor je plně zakryt odolnými kapotami z tvrzeného plastu a veškeré prvky jsou projektovány tak, aby zajistily stroji i posádce maximální ochranu. Pro bezpečnost při brzdění se starají čtyři brzdové kotouče. Celý brzdový systém je zmodernizovaný, nyní poskytuje ještě razantnější a zároveň i hladký brzdný účinek s přesným dávkováním brzdné síly. Nový Gladiator je samozřejmě vybaven elektricky přepínatelným pohonem 4×4 s možností 100% uzamčení předního i zadního diferenciálu.

CFMOTO Gladiator X625 / X-625-A je již v základní ceně nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4×4 mít – posilovač řízení (EPS), silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, kompletní LED osvětlení, prostornou schránku pod sedlem, prostornou zadní schránku, nový atraktivní LCD displej, luxusní 12″ ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (verze X625-A), ochranné blástry na ruce. Gladiator X625 / X625-A úspěšně navazuje na své legendární a mimořádně populární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech, stali se nejoblíbenějšími čtyřkolkami své kategorie a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR.

Kapacity:     X625     X625-A
Benzinová nádrž: 18 litrů 18 litrů
Olej motorový: 2,8 litru 2,8 litru
Délka: 2085 mm 2235 mm
Šířka: 1180 mm 1180 mm
Výška: 1220 mm 1390 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1280 mm 1480 mm
Suchá hmotnost: 375 kg 395 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný Odpojitelný
Přední pneu: 25×8-12 25×8-12
Zadní pneu: 25×10-12 25×10-12
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické Kotoučové hydraulické
Brzdy zadní: Kotoučové hydraulická Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 x 89,2 mm 91 x 89,2 mm
Objem motoru: 580 cm3 580 cm3
Startování: Elektrickým startérem Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch Elektronické vstřikování Bosch
Zapalování: ECU Bosch ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Máte nějaký dotaz?

We will contact you within one business day.

© Copyright 2015-2022 potok.cz