pohodlím a technickými prvky, které jsou na špičce dění v tomto segmentu. Síla a sebevědomí jsou základními prvky stavebnice Sport-ky. Konstrukčně je stavěna do extrémních podmínek a míra jejího využití v extrémně-sportovním prostředí se plynule prolíná s pracovním i hobby životem. Díky korbě, tato pracovní bugina, nepozná pracovní odvětví, ve kterém by nedokázala pomoci.
Cena: od 399 990 Kč
Volitelná výbava stroje:
Plastová střecha: + 6 000 Kč
Přední polookno: + 5 289 Kč
Přední okno laminované včetně stěrače a ostřikovače: + 31 950 Kč
Kompletní kabina včetně čelního okna a vytápění (neobsahuje střechu): + 115 950 Kč
Montáž kabiny + 15 000 Kč
Barva základní: červená
Monumentální zátah až 85 HP (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči s vysokými zdvihy zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké.
Motor s obsahem 1000 ccm se vstřikováním paliva od německé značky BOSCH dokáže dokonale uspokojit nároky náročného uživatele, především svou pružností a plynulým chodem. Pokud potřebujete výbušnou energii, sešlápnutí plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarované sedačky. Pokud potřebujete brzdit, kotoučové brzdy jsou přesné a vydatně jim sekundují vysoce kvalitní víceplátnové 27“ pneumatiky CST STAG. 14“ disky jsou z hliníkové slitiny a designově plně ladí s charakterem celého stroje. Je jedno kde a do jakých podmínek jste se dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnost zábavné jízdy s driftem s pohonem 2WD, v těžké terénu připojíte 4WD a v těch v nejextrémnějších podmínkách můžete využít i volbu uzávěrky předního diferenciálu.
Pro maximální ochranu posádky výrobce použil lehčí, vysokopevnostní, optimalizovaný, jednodílný ocelový rám s otestovanou odolností v nejtěžších podmínkách. Přední nezávislé zavěšení kol je systémem na “A” ramenech a všechna čtyři kola mají plně nastavitelné, nitrogenové tlumiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzován na vysokou zátěž pro extrémní využití. Zcela nový posilovač řízení EPS je dynamický a dokonale reaguje jak na povrch, tak na rychlost. Řízení je pak doslova hračkou. Pro ještě větší pohodlí posádky tu najdete TFT displej, podobný jako se používá u motocyklů CFMOTO, ale s přepracováním a grafikou pro potřeby vozidla v terénu. Plnobarevný TFT displej lze díky Bluetooth propojit s vaším smartphonem. V kokpitu nechybí ani USB a 12V zásuvka, samozřejmostí jsou nezbytné odkládací prostory.
Pro případný náklad může posádka použít zadní korbu, která je také chráněna ocelovou výztuhou. Posádka velmi ocení střechu (volitelně) a ergonomický ochranný rám, který myslí na její bezpečnost i v těch nejsložitějších situacích. Samozřejmostí jsou kvalitní tříbodové bezpečnostní pásy, posádka je dále chráněna i dveřmi s ocelovou výztuhou. Nezbytným pomocníkem jsou vysokovýkonné LED světlomety, které intenzivním paprskem osvětlí terén za všech okolností. Kromě praktičnosti jsou také jedním z hlavních designových lákadel celého stroje. Součástí základní výbavy je samozřejmě i homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, volitelně je pak k dispozici silný naviják. Pro co největší akční rádius je nový Gladiator vybaven takřka 37 l palivovou nádrží.
Kapacity: | |
Benzinová nádrž: | 36,5 litru |
Délka: | 3185 mm |
Šířka: | 1565 mm |
Výška: | 1820 mm |
Rozvor: | 2285 mm |
Světlá výška: | 310 mm |
Rádius otáčení: | 5500 mm |
Hmotnost: | 690 kg |
Maximální zatížení: | 350 kg |
Maximální tažná síla (v terénu): | 400 kg |
Homologace: | Pro 2 osoby |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4×4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27×9-14″ |
Zadní pneu: | 27×11-14″ |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ vlečená ocelová ramena, nezávislá |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm x 2 |
Objem motoru: | 963 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | ECU Bosch (DE) |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |