CFMOTO GLADIATOR Z1000 Sport

Cena s DPH:

od 399 990 Kč

Bugina ohromující svým designem,

pohodlím a technickými prvky, které jsou na špičce dění v tomto segmentu. Síla a sebevědomí jsou základními prvky stavebnice Sport-ky. Konstrukčně je stavěna do extrémních podmínek a míra jejího využití v extrémně-sportovním prostředí se plynule prolíná s pracovním i hobby životem. Díky korbě, tato pracovní bugina, nepozná pracovní odvětví, ve kterém by nedokázala pomoci.

Cena: od 399 990 Kč

 

Volitelná výbava stroje:

Plastová střecha: + 6 000 Kč

Přední polookno: + 5 289 Kč

Přední okno laminované včetně stěrače a ostřikovače: + 31 950 Kč

Kompletní kabina včetně čelního okna a vytápění (neobsahuje střechu): + 115 950 Kč

Montáž kabiny + 15 000 Kč

Barva základní: červená

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

Monumentální zátah až 85 HP (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči s vysokými zdvihy zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké.

Motor s obsahem 1000 ccm se vstřikováním paliva od německé značky BOSCH dokáže dokonale uspokojit nároky náročného uživatele, především svou pružností a plynulým chodem. Pokud potřebujete výbušnou energii, sešlápnutí plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarované sedačky. Pokud potřebujete brzdit, kotoučové brzdy jsou přesné a vydatně jim sekundují vysoce kvalitní víceplátnové 27“ pneumatiky CST STAG. 14“ disky jsou z hliníkové slitiny a designově plně ladí s charakterem celého stroje. Je jedno kde a do jakých podmínek jste se dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnost zábavné jízdy s driftem s pohonem 2WD, v těžké terénu připojíte 4WD a v těch v nejextrémnějších podmínkách můžete využít i volbu uzávěrky předního diferenciálu.

Pro maximální ochranu posádky výrobce použil lehčí, vysokopevnostní, optimalizovaný, jednodílný ocelový rám s otestovanou odolností v nejtěžších podmínkách. Přední nezávislé zavěšení kol je systémem na “A” ramenech a všechna čtyři kola mají plně nastavitelné, nitrogenové tlumiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzován na vysokou zátěž pro extrémní využití. Zcela nový posilovač řízení EPS je dynamický a dokonale reaguje jak na povrch, tak na rychlost. Řízení je pak doslova hračkou. Pro ještě větší pohodlí posádky tu najdete TFT displej, podobný jako se používá u motocyklů CFMOTO, ale s přepracováním a grafikou pro potřeby vozidla v terénu. Plnobarevný TFT displej lze díky Bluetooth propojit s vaším smartphonem. V kokpitu nechybí ani USB a 12V zásuvka, samozřejmostí jsou nezbytné odkládací prostory.

Pro případný náklad může posádka použít zadní korbu, která je také chráněna ocelovou výztuhou. Posádka velmi ocení střechu (volitelně) a ergonomický ochranný rám, který myslí na její bezpečnost i v těch nejsložitějších situacích. Samozřejmostí jsou kvalitní tříbodové bezpečnostní pásy, posádka je dále chráněna i dveřmi s ocelovou výztuhou. Nezbytným pomocníkem jsou vysokovýkonné LED světlomety, které intenzivním paprskem osvětlí terén za všech okolností. Kromě praktičnosti jsou také jedním z hlavních designových lákadel celého stroje. Součástí základní výbavy je samozřejmě i homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, volitelně je pak k dispozici silný naviják. Pro co největší akční rádius je nový Gladiator vybaven takřka 37 l palivovou nádrží.

Kapacity:  
Benzinová nádrž: 36,5 litru
Délka: 3185 mm
Šířka: 1565 mm
Výška: 1820 mm
Rozvor: 2285 mm
Světlá výška: 310 mm
Rádius otáčení: 5500 mm
Hmotnost: 690 kg
Maximální zatížení: 350 kg
Maximální tažná síla (v terénu): 400 kg
Homologace: Pro 2 osoby
Systém pohonu:  
Převodovka: Automatická CVT
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 27×9-14″
Zadní pneu: 27×11-14″
Brzdový systém:  
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:  
Přední: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
Zadní: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ vlečená ocelová ramena, nezávislá
Motor:  
Typ motoru: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm x 2
Objem motoru: 963 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Bosch (DE)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Máte nějaký dotaz?

We will contact you within one business day.

© Copyright 2015-2022 potok.cz