CFMOTO GLADIATOR X1000 G3 OVERLAND

Cena s DPH:

od 339 990 Kč

Pro Vaše nové dobrodružství je zde Váš nový partner!

Pro expedici plně vybavený model OVERLAND G3 plně vychází z nové generace GLADIATORA X1000 G3 Premium. Nejlepší technika doplněná o prémiové prvky výbavy, tento stroj staví do nejvyšší úrovně. Je správnou volbou pro ty, co milují dobrodružství, expedice a objevování. Posádce se postará o komfortní a bezpečnou jízdu a stroj je plně vybaven a „obrněn“ pro nástrahy terénu již v základní výbavě.

GLADIATOR X1000 G3 OVERLAND T3b – 339 990 Kč

Prémiová výbava i vzhled stroje!

Exkluzivní grafika / 2 barvy
8“ MMI displej (dotykový)
Přední / zadní rám
Ohrádka na předním / zadním nosiči
Čelní plexi
Vyhřívaná sedadla / rukojeti
Vyhřívaná páčka ovládání plynu
Ochrana podvozku
Objemný zadní box.
Expediční světlo vpředu

Barva základní T3b: zelená (Forest Green), pískově žlutá (Desert Tan)

Gladiator X1000 G3 OVERLAND

Pro expedici plně vybavený model OVERLAND G3 plně vychází z nové generace GLADIATORA X1000 G3 Premium. Nejlepší technika doplněná o prémiové prvky výbavy, tento stroj staví do nejvyšší úrovně. Je správnou volbou pro ty, co milují dobrodružství, expedice a objevování. Posádce se postará o komfortní a bezpečnou jízdu a stroj je plně vybaven a „obrněn“ pro nástrahy terénu již v základní výbavě.

Každý OVERLAND dostává do daru jedinečnou „Overland“ grafiku. Aktuálně bude stroj dostupný ve dvou barevných provedeních – Forest Green (zelená) a Desert Tan (pískově žlutá). 8 palcový dotykový displej posílá posádce lavinu informací a zároveň disponuje konektivitou pro Apple CarPlay. Pod displejem je také k dispozici zásuvka 12V + porty USB/C.

OVERLAND je doslova plně „obrněný“. Přidané ocelové rámy na obou koncích doplňují ocelové ohrádky instalované na nosičích, která ochrání box i náklad. Podvozek je celoplošně ochráněn silnou (8 mm) *HDPE víceprvkovou deskou, čelo před přední nápravou je ze silné slitiny hliníku.

Čelní plexi se otáčí spolu s řídítky stroje, je tvarováno pro optimální obtékání vzduchu a ochranu posádky. Jeho držák nenápadně ochraňuje palubní displej před mechanickým poškozením. Vyhřívaná jsou
sedadla, rukojeti, ale i páčka plynu. Vše pro pohodlí posádky, citlivé ovládání plynu i mrazivém počasí. Velkoobjemový zadní box ze tří stran ochraňuje nástavba nosičů a novinkou jsou tři integrované plotny ze slitiny hliníku na víku boxu. Box nejen chrání, ale mají také otvory pro kotvení zavazadel. Box má dva uzamykatelné zámky a samozřejmostí je jeho voděodolnost. Pro instalaci požívá rychloupínací systém bez použití nářadí. Silné přídavné LED světlo vpředu se zapíná samostatně a má dvě barvy. Pro potřebu extrémní viditelnosti je zde silné bílé světlo, pro nerušivé zkoumání lze přepnout na žlutý teplý světelný tok. T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou.

3 mapy řízení motoru
SPORT: Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL: Lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK: Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.

4x mód EPS
AUTO: Progresivní elektronický posilovač řízení.
MIN: Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID: Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX: Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.

Kapacity:  
Benzinová nádrž: 26 litrů
Olej motorový: N/A
Délka: 2435 mm
Šířka: 1264 mm
Výška: 1650 mm
Rozvor: 1480 mm
Suchá hmotnost: 507 kg
   
Systém pohonu:  
Převodovka: Automatická CVT
Variátor CV Tech  
Převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Uzamykatelný přední / zadní diferenciál
Přední pneu: 27×9-14
Zadní pneu: 27×11-14
   
Brzdový systém:  
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzdy zadní: Kotoučové hydraulické
   
Odpružení:  
Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Vlečená ocelová ramena
   
Motor:  
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový 2-válec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motoru: 1000 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Máte nějaký dotaz?

We will contact you within one business day.

© Copyright 2015-2022 potok.cz