CFMOTO GLADIATOR UTV1000 PRO

Cena s DPH:

od 484 990 Kč

Přichází nová éra rodiny UTV, přichází CFMOTO Gladiator UTV1000 PRO

UTV1000 PRO přináší novou definici pracovního UTV. Verze PRO disponuje novým tříválcovým motorem s vyšším výkonem a je nabitá zcela novými technologiemi. Stroj je tišší, snáze ovladatelnější, odolnější, vyniká moderním designem a přináší řadu nových elektronických funkcí, které zlehčují práci a přinášejí více zábavy. Vítejte ve světě práce, ale také zábavy.

Cena od: 484 990 Kč

Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14″ hliníkové disky, silný naviják, špičkové víceplátnové odolné 27″ pneumatiky STAG, homologované tažné zařízení s homologovanou tažnou silou, síťová ochrana posádky

Volitelná výbava stroje:

Plastová střecha: + 6 000 Kč
Čelní okno laminované (stěrač a ostřikovače): + 31 950 Kč
Kompletní vytápěná kabina (neobsahuje střechu): + 162 990 Kč
Montáž kabiny + 15 000 Kč
UTV nástavba korby: + 34 970 Kč
Plastový kryt korby: + 17 365 Kč
Polykarbonátové zadní okno: + 11 880 Kč

Barva základní: zelená

 

 

UTV1000 PRO přináší novou definici pracovního UTV. Verze PRO disponuje novým tříválcovým motorem s vyšším výkonem a je nabitá zcela novými technologiemi. Stroj je tišší, snáze ovladatelnější, odolnější, vyniká moderním designem a přináší řadu nových elektronických funkcí, které zlehčují práci a přinášejí více zábavy. Vítejte ve světě práce, ale také zábavy.

Díky mohutné tažné síle utáhne jakékoliv pracovní příslušenství jako jsou sekačky, vyvážečky, sypače atd. Údržba veškerých ploch je snadná díky silnému navijáku k zapojení radlice, zametače nebo nakladače.

Tři válce se vstřikováním Bosch EFI a exkluzivní systém variabilního časování ventilů (VVT) přinášejí tišší a úspornější chod. V kombinaci s variátorem CFMOTO CVT pohonné ústrojí disponuje zcela novými vlastnostmi. Výsledným efektem je vyšší točivý moment při nízkých otáčkách a přesná kontinuita motoru/variátoru v různých pasážích jízdy.

Motoru se díky VVT dostává plynulý a konzistentní výkon s maximálním točivým momentem i při nízkých otáčkách. V praxi se to projeví například při tažení těžkého nákladu či během průjezdu těžkého terénu, kdy motor účinně pracuje v každém spektru otáček optimalizovaným dávkováním paliva.

Denní svícení a jejich rozložení vpředu jasně přes den či v noci definují novou generaci UTV1000 PRO.

Elektronická obsluha:
– Tlačítko START-STOP
– Elektronické řazení E-SHIFT (P, R, N, L, H)
– Asistent sjezdu z kopce (vypínatelný)
– Elektronické ovládání výklopu korby
– Elektronický spínač uzávěrek:
2WD / 4WD / 4WD Lock
– Elektronická parkovací brzda (EPB)
– Asistent rozběhu do kopce
– 2 režimy jízdy: WORK / NORMAL

Funkce AUTOHOLD / Automatické parkování: při vypnutí motoru systém E-SHIFT s pomocí elektronické brzdy EPB automatický přeřadí na „P“ a bezpečně zabrání jakémukoli pohybu vozidla. Naopak při přidání plynu z poloh H/L/R v kopci vozidlo přidrží aby při rozběhu necouvlo.

Nové, jemné laděné pérování, bezkonkurenční světlá výška 330 mm, 29“ pneumatiky = výjimečná stabilita + nejvyšší kontrola stroje v náročném provozu a zároveň je zaručen maximální komfort posádky. Moderně tvarovaný volant je sklopný v úhlu 41° + nastavitelné sedadlo řidiče, to jsou příjemné atributy pro řidiče stroje. V palubní desce je k dispozici voděodolná schránka.

 

Kapacity:  
Benzinová nádrž: 45 litrů
Olej motorový: N/A
Délka: 3097 mm
Šířka: 1645 mm
Výška: 1945 mm
Rozvor: 2060 mm
Suchá hmotnost: 836 kg
   
Systém pohonu:  
Převodovka: Automatická CVT
Variátor CV Tech  
Převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Uzamykatelný přední / zadní diferenciál / 2WD/4WD/4WD Lock
Přední pneu: 29×9-14
Zadní pneu: 29×11-14
   
Brzdový systém:  
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzdy zadní: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Elektronická
   
Odpružení:  
Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá AQ-ramena s výkyvnou tyčí
Olejové tlumiče se spirálovou pružinou
   
Motor:  
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový 3-válec, SOHC
Vrtání x zdvih: 280 mm x 260 mm
Objem motoru: 1000 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
   
Míst k sezení: 3

Máte nějaký dotaz?

We will contact you within one business day.

© Copyright 2015-2022 potok.cz