Gladiator X8 V-twin EFI standard Black edition | potok.cz
 

Journeyman Gladiator X8 V-twin EFI Black edition

Cena bez DPH: 161 149,-
Cena s DPH: 194 990,-

Gladiator X8 V-twin EPS

Nejoblíbenější a nejprodávanější čtyřkolka v ČR a SR!


Nejlepší, nejsilnější, největší, nejprodávanější…ano, spoustu „Nej“ si od svého úspěšného vstupu na trh uzmul nejsilnější Gladiator X8 V-Twin! Klíčem úspěchu je bezesporu spolehlivý dvouválec 800 ccm se špičkovým výkonem 63 koní a 72 Nm kroutícího momentu (off-road úprava) společně s americkým vstřikování Delphi, který zajistí zcela dostatečný výkon pro všechny druhy práce i zábavy. To vše za fantastickou cenu již od 194.990,- vč. DPH!

Cena obsahuje: 14″ černá ocelová kola, 6ti plátnové pneu, homologované tažné zařízení, víceprvkové odpružení, plastový cargoboxík za sedačku, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní ocelový nosič. 3 roky záruka!

204.990,- verze Standard (SK 7.849,- EUR)

Cena obsahuje: 14″ alu kola, 6ti plátnové pneu, silný naviják, homologované tažné zařízení, víceprvkové odpružení, plastový cargoboxík za sedačku, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní ocelový nosič. 3 roky záruka!

214.990,- verze DeLuxe (SK 8.249,- EUR)

Cena obsahuje: 14″ ALU kola, 6ti plátnové pneu, homologované tažné zařízení, nitrogenové stavitelné tlumiče, kovaná duralová ramena a duralové kryty ramen, plastový cargoboxík za sedačku, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní ocelový nosič. 3 roky záruka!

Příplatková výbava

Elektrický posilovač řízení (EPS) pro všechny verze: +15.000,- (SK +550,- EUR)

Sedadlo s opěradlem a madla spolujezdce: 1.500,-

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), šedá (+1.000,-), listová kamufláž (+5.000,-)

Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP. Homologace EU 167 T3b

Popis modelu Gladiator X8 EFI

Design, rozměry, pohodlí, moderní zpracování, ovladatelnost a spolehlivost jsou další faktory, které si zasluhují velkou pozornost. Gladiator X8 je vybaven el. připínatelným pohonem 4×4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, plně nezávislým zavěšením všech kol s rozsáhlou volitelnou nabídkou kvalitního odpružení (mj. vynikající kanadské tlumiče ELKA St.1). Výkon je přenášen mohutným kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím spolehlivého bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi – Japan) s precizní funkcí brzdění motorem. Gladiator X8 EFI V-Twin také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.

Čtyřkolka Gladiator X8 EFI V-Twin EPS – špičková, výkonná a lehce ovladatelná čtyřkolka – s brutální sílou, nadstandardní tříletou zárukou a tradicí jména Gladiator je X8 EPS jasnou volbou!

Gladiator X8 je doslova nabitý bohatou základní výbavou, která obsahuje vysoce kvalitní ultra odolné 14“ pneumatiky Abuzz s agresivním vzorem obuté do luxusních 14“ ALU kol, silný 3000 lbs naviják, homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, masivní přední a zadní nosiče, praktické přídavné boxy, přehledný barevný LCD displej, luxusní ochranné blástry na řídítka.

• 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám
• Extrémně výkonný 800 ccm motor s válci do “V”
• EPS – posilovač řízení (volitelně)
• Vstřikováni Delphi
• 4×4 s uzávěrkou předního diferiencálu
• Kvalitní nitrogenové tlumiče s možností komfortního nastavení tuhosti a odskoku (v. DeLuxe)
• Víceprvkové odpružení III. generace s novými progresivními pružinami
• Špičkové kanadské tlumiče ELKA Stage 1 (volitelně)
• Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
• Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
• Ultra odolné 14” 6-plátnové pneumatiky Abuzz s univerzálním vzorkem
• Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
• Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
• Kovaná duralová ramena (v. DeLuxe)
• Duralové kryty ramen a navijáku (v. DeLuxe)
• Modulární systém sedaček Multicargo
• Přední i zadní masivní nosiče
• Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu

Kapacita

  • Benzinová nádrž: 23 litru
  • Olej motorový: xx litru
  • Délka: 2320 mm
  • Šířka: 1180 mm
  • Výška: 1360 mm
  • Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm
  • Suchá hmotnost: 387 kg

Systém pohonu

  • Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
  • Náhon kol: Kardanovými hřídeli
  • 4×4 pohon: Odpojitelný
  • Přední pneu: 26×9-14
  • Zadní pneu: 26×11-14

Brzdový systém

  • Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
  • Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
  • Parkovací brzda: Ano

Odpružení

  • Přední (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
  • Přední (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
  • Zadní (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
  • Zadní (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena

Motor

  • Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
  • Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot.
  • Výkon motoru: (off-road úprava) 46 kW(63k)/6700 ot./min.
  • Točivý moment: (off-road úprava) 72 Nm/6000 ot./min
  • Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
  • Objem motoru: 800 cm3
  • Startování: Elektrickým startérem
  • Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
  • Mazání: S mokrou skříní
  • Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
  • Zapalování: ECU Delphi
  • Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Máte nějaký dotaz?

Odpovíme Vám v pracovní době.

Temný důl 77
Horní Maršov, 54226

Zavolejte nám
+420 608 855 669
+420 604 234 682

Odborný
servis

© Copyright 2015 potok.cz | Doporučujeme: AUTOPES Hyundai