Gladiator X8 V-twin DeLuxe EPS FACELIFT | potok.cz
 

Gladiator X8 V-twin DeLuxe EPS FACELIFT

Cena bez DPH: 183 463,-
Cena s DPH: 221 990,-

Nejprodávanější dvouválcová čtyřkolka ČR a SR

Bestseller v modernizovaném kabátě! Nejprodávanější, nejsilnější, největší …a spousta dalších „Nej“ patří dlouholeté jedničce v kategorii velkých dvouválců. Klíčem úspěchu je bezesporu vysoce spolehlivý dvouválec 800 ccm se špičkovým výkonem 63 koní a 72 Nm kroutícího momentu (off-road úprava) společně s americkým vstřikování Delphi, který zajistí zcela dostatečný výkon pro všechny druhy práce i zábavy. Nyní jsou obě verze, DeLuxe i Standard, dostupné ve faceliftované verzi. Facelift není jen designový, ale zmodernizována a doplněna byla i technika, mj. vynikajícím LED osvětlením, čtyřmi kotoučovými brzdami na všech kolech či automatickým samosvorným zadním diferenciálem.

Cena: 211.990,- verze Standard
Cena obsahuje: 14″ alu kola, odolné více-plátnové pneu Abuzz, silný naviják, homologované tažné zařízení, víceprvkové odpružení, plastový cargoboxík za sedačku, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní ocelový nosič. 3 roky záruka!

221.990,- verze DeLuxe
Cena obsahuje: 14″ ALU kola, odolné více-plátnové pneu Abuzz, homologované tažné zařízení, nitrogenové stavitelné tlumiče, kovaná duralová ramena a duralové kryty ramen, plastový cargoboxík za sedačku, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní ocelový nosič. 3 roky záruka!
Příplatková výbava

Elektrický posilovač řízení (EPS) pro všechny verze: +15.000,- (SK +550,- EUR)

Sedadlo s opěradlem a madla spolujezdce: 1.500,-

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), šedá (+1.000,-), listová kamufláž (+5.000,-)

Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Popis modelu Gladiator X8 EPS Facelift

Design, rozměry, pohodlí, moderní zpracování, ovladatelnost a spolehlivost jsou další faktory, které si zasluhují velkou pozornost. Gladiator X8 je vybaven el. připínatelným pohonem 4×4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, samosvorným zadním diferenciálem, plně nezávislým zavěšením všech kol s rozsáhlou volitelnou nabídkou kvalitního odpružení. Výkon je přenášen mohutným kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím spolehlivého bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi – Japan) s precizní funkcí brzdění motorem. Gladiator X8 také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.

Čtyřkolka Gladiator X8 V-Twin EPS – špičková, výkonná a lehce ovladatelná čtyřkolka – s brutální sílou, nadstandardní tříletou zárukou a tradicí jména Gladiator je X8 jasnou volbou!

Gladiator X8 je doslova nabitý bohatou základní výbavou, která obsahuje vysoce kvalitní ultra odolné 14“ pneumatiky Abuzz s agresivním vzorem obuté do luxusních 14“ ALU kol, silný 3000 lbs naviják, homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, masivní přední a zadní nosiče, přehledný barevný LCD displej, luxusní ochranné blástry na řídítka.

Verze Gladiator X8 Facelift je atraktivně zmodernizována a doplněna mj. vynikajícím LED osvětlením, čtyřmi kotoučovými brzdami na všech kolech a automatickým samosvorným zadním diferenciálem.

3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
Extrémně výkonný 800 ccm motor s válci do “V”
EPS – posilovač řízení (volitelně)
Vstřikováni Delphi
4×4 s uzávěrkou předního diferiencálu
Automatický samosvorný zadní diferenciál
Vynikající nitrogenové tlumiče s možností komfortního nastavení tuhosti a odskoku (verze DeLuxe)
Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
Ultra odolné 14” více-plátnové pneumatiky Abuzz s univerzálním vzorkem
Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Kovaná duralová ramena (verze De Luxe)
Duralové kryty ramen a navijáku  (verze De Luxe)
Modulární systém sedaček Multicargo
Přední i zadní masivní nosiče
Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
Špičkové přední LED osvětlení
EU Homologace pro 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)

tech info

Kapacity:
Benzinová nádrž: 23 litru
Olej motorový: 3,5 litru
Délka: 2320 mm
Šířka: 1180 mm
Výška: 1360 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm
Suchá hmotnost: 387 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 26×9-14
Zadní pneu: 26×11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Přední (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Zadní (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot.
Výkon motoru: (off-road úprava) 46 kW(63k)/6700 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 72 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Máte nějaký dotaz?

Odpovíme Vám v pracovní době.

Temný důl 77
Horní Maršov, 54226

Zavolejte nám
+420 608 855 669
+420 604 234 682

Odborný
servis

© Copyright 2015 potok.cz | Doporučujeme: AUTOPES Hyundai